top of page

原創廣播劇 "一隻也不能少"

由藝術在醫院及九龍醫院晴天復元中心合辦的原創廣播劇"一隻也不能少",是一班晴天復元中心義工由創作故事、劇本、對白及聲演一手包辦。希望大家細心欣賞他們以一年時間創作出來的成果。

 

〈一隻也不能少〉上集

 

在一個叫"布甸園"嘅農場入面,有一日唔見咗一隻動物,農場主人亞當同其他動物都好緊張喎! 世界咁大去邊度搵呢? 佢地猶豫咗一陣,終於鼓起勇氣,大家運用自己嘅長處去搵呢隻唔見咗嘅動物,究竟係邊隻動物唔見咗?佢地又搵唔搵到佢呢?

〈一隻也不能少〉下集

上集講到從布甸園偷走出嚟嘅臭豬豬,一心想參加大都會先生選美,但係因為遇人不淑搞到沉淪毒海,成為江湖大佬姑爺得嘅手下。而一班布甸園嘅動物在農場主人亞當嘅帶領下出去城巿搵臭豬豬,經過多番挫折遍尋不獲,正想放棄嘅時候竟然出現咗曙光!故事發展落去會點呢?動物們會唔會搵到臭豬豬呢?大家一定要聽到最尾大結局啊!

「醫院郁手郁腳計劃」之 「身.手.心.動起來 - 戲戲藝術工作坊」由藝術在醫院及九龍醫院晴天復元中心合辦

 

本計劃由香港藝術發展局資助

藝術在醫院為香港藝術發展局資助團體

香港藝術發展局全力支持藝術表達自由,本計劃內容並不反映本局意見。

 

此廣播劇之版權由創作者及藝術在醫院擁有, 請勿抄襲。 如需轉載請寫明出處, 謝謝。

bottom of page